Bij I-TeQ werken we elke dag hard om maatwerk softwareoplossingen te leveren die aan de unieke behoeften van onze klanten voldoen.
Zo doen we dat ook voor Alvero, een toonaangevend bedrijf in kantoormeubelverhuur. Naast de backoffice-applicatie hebben we onder andere ook een App ontwikkeld voor de chauffeurs van Alvero.
In dit specifieke geval leverde Alvero ons een zending met hardware en hebben we digitaal voor ontvangst getekend in onze eigen App! Realtime teruggekoppeld aan de backoffice-applicatie bij Alvero.
Dit is slechts een voorbeeld van hoe onze softwareoplossingen helpen bij het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het verbeteren van de #efficiëntie voor onze klanten.
Ben je benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.
Meer informatie?
Laat hier een bericht achter en we nemen contact met je op.
Boekhoudkoppelingen zijn uiteraard niet nieuw voor ons. Naar legio financiële systemen koppelen reeds we naar wens voor onze klanten: • Debiteuren• Crediteuren• Uitgaande facturen• Inkomende…
Maandag 31 oktober 2016 was de eerste werkdag in het nieuwe kantoor aan de Koningin Wilhelminahaven.Na een voorspoedige verhuizing in het weekend kon iedereen op…
(Nog) meer gebruiksvriendelijkheid zit soms in een klein hoekje. In al onze systemen is het al mogelijk om tegelijkertijd schermen voor meerdere relaties, dossiers, orders,…
Bekijk onze nieuwste vacature: Office Manager (16-24 uur per week)