|

Flexibele ICT om (potentiële) klanten te binden en te overtuigen

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. De dynamiek neemt meer en meer toe alsmede de eisen van klanten. Automatiseren met de gedachte om voor de komende 5 jaar ‘klaar’ te zijn is al lang achterhaald. Wat wij juist zien bij I-TeQ klanten is dat ze de schaalbare en flexibele I-TeQ-software inzetten als onderdeel van hun dienstverlening en commercie. ‘De klant staat voorop’ is immers een steeds belangrijker thema.

I-TeQ-klanten laten hun systemen mee veranderen/groeien met de dynamiek binnen hun eigen organisatie en omgeving. Specifieke EDI-koppelingen met klanten, specifieke rapportages voor individuele klanten, dynamische klantportalen op het internet met afwijkende functionaliteit per klant, afwijkende facturering per klant, etc. Allemaal mogelijk en meer zelfs. Doordat I-TeQ-klanten op deze wijze hun eigen klanten steeds op maat bedienen weten ze hun potentiële klanten te overtuigen en hun bestaande klanten langdurig aan zich te binden!

Similar Posts